God morgon... eller nåt :)

    Datum: 2009-11-28 Klockan: 11:38:20
Hejsan alla, hoppas ni har sovit gott så ni orkar läsa det jag skriver xD
Jag har sovit sådär, den sista timman låg jag bara vaken och läste Twilight andra boken ;) Den är faktiskt väldigt bra! Och ni som inte har läst den ännu SKA läsa den. Så, då har vi det avklarat ;D Just nu sitter jag i nattlinne och ska börja på min Jul önskelista xD Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR julen o.O Den är så mysig och varm.. Fast det är minusgrader ute!.. Jag tror att hälften utav er som läser och gillar julen :D Så den här veckan så har jag och Pallavi typ fått jul-damp eller nåt... :/ Asså vi kan inte sluta tänka på jul, fast det fortfarande är november ute xD Och igår så gick vi hem till henne, och så pysslade vi ihop en jätte sööööt tomte med röd luva som går ner över ögonen,med guld kant och guld boll på. Och sen så hade han värsta stora näsan, och skit söta bruna tofflor :D Han fick följa med mig hem >:D Så nu sitter han i vårat köksfönster, för våra kylskåpsmagneter är nerpackad typ.. o.O Sen så snickrade vi ihop en.... JULTIDNING! Hehe.. ja.. Vi typ hittade på kommentarer om julen, typ som; ''Jag älskar julen för då får man julklappar // Kajsa 5 år '' Aa, så gjorde vi XD Jag skrev en komentar från en 55 årig tant :P Heheehehe... Sen hade vi ett uppslag som blev över, där ritade jag två skjortor från nån herr klädesbutik, och sen så ritade Pallavi en bunt med böcker från ' Sunes Bokhandel'' xD... Det var i af jätteroligt.. Söderling förlorade tennismatchen om 800.000:- igår.. det var inge kul.. Sen har det väl inte hänt så mycket mer.. * gäääsp * Kanske ska börja med den där önskelistan? ;) Ha en trevlig dag så syns vi antingen IKVÄLL eller IMORGON, jag upprepar: antingen IKVÄLL eller IMORGON.. Så bli INTE oroliga! ;D

 
 mysigt värre!
//RCD ♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?