Gulliga jag! ;D <3

    Datum: 2009-11-21 Klockan: 23:13:47
Hejsan alla, hur mår ni? Haha, på pea (www.playahead.se) så kan man väl inte säga att jag inte har fått några gästboksinlägg från okända personer ;)
Typ 3 eller 4 pers har skickat typ; ''Hej, ålder och namn?'' eller ''Vart bor den här sötnosen då?''
Haha, jag svarade alltid med att jag inte skickar ut information :P Men det var INTE det jag skulle skriva om!  Jag skulle skriva om att jag har kommit i kontakt med min kompis Hanna igen ;D Vi har känt varann i typ ett år :/ Asså vi har inte direkt pratat myket, ibland lite på msn och så, men det var innan dom hade öppet hus på Engelska skolan där jag ska börja :D Såg henne i klassrummet, jag fick damp och det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på datorn och hoppas på att hon var inloggadd :P Det var hon inte, men 10 minuter efter så loggade hon in, jag skrev snabbt hej och sa att jag hade sett henne på öppet hus. Hon sa att hon säkert hade sett hellöjlig ut ;) Aa, sådär började det typ :/ sen så bjöd hon in sin kompis (andra kompis) som hette Emma till chatten, och så började vi snacka, inte konstigt att alla tjejer har över 100 vänner (nästan alla) ! Direkt så blev vi kompisar, haha ^^ och det roliga är, och va, att hon gick på samma friidrott skola som mig i år, i Hässelby :P vi satt i samma ''frågesports'' grupp :) Hahha, våran grupp hette Hamburgarna, eftersom att ingen gav nåt förslag. Har inte gjort så mycket annat, jag blev skit sjuk i tisdags och hade jätteont i huvudet. Jag hade 39.7 i onsdags, då jag stannade hemme, hade nästan samma i torsdags och igår så hade jag ingen feber men kände mig ändå inte riktigt bra så jag stannade hemma för att vara på den säkra sidan, och så jag inte spred några onödiga baciller runt omkring mig :) Och idag var jag FORTFARANDE hostig och massa snor ;( Mer kan man väl inte säga? Får hoppas att morgon dagen bättrar sig :P Bara helt apropå rubriken, så är det en bild på mig (återigen) hehe som jag hittade i EN utav pappas bildmappar ;P Det är egentligen jag och min brorsa på bilden, i Maltesholm, men jag tog bort honom till min pea,och sen så apropå ingenting så är det en låt som jag lyssnar på nästan 24/7, som jag skulle vilja att ni hörde , så här kommer både bilden OCH låten, fräckt va? ;D

//RCD ♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?