HÖSTLOV !!!

    Datum: 2009-10-26 Klockan: 23:00:31

Hejsan hoppsan. Nu går den här veckan som smort! Höstlovet börjar, allt går bra med fotograferingen till flytten med pappa, och man kan bara chilla! Och såklart så börjar kärleken  krypa fram.. ;)

Jag har mest chillat ända sedan frdagen, försökte ringa till Pallavi idag, men tydligen så pallade hon inte -.-' Happ, Annars hade man väl suttit här och skrivit om hur kul vi hade haft, eller tråkigt.. :S Jag har kört lite Habbo Och sen så har jag kört BATTLEFIELD HEROES! xD Det är faktiskt skit kul ;P Adda mig; Beckaiz, min gubbe heter Lozziz. Vad ska jag säga mer ? Jag mår bra, min familj mår bra, mina kusiner som förlorade sin kattunge alldeles nyligen har paxat en ny från katthemmet i Hölö, (eftersom att det är där dom bor ;) ) Imorrn bär det av till Jollen, vi ska bada och spela TV-spel Och sen på onsdage så åker vi till kanan och badar bastu och i Mälaren :P Sen ifall man vill så får man ta med sig springkläder ifall man vill springa ett spår runt där, (vilket jag ska eftersom att jag inte har sprungit på ett tag :) ) ;D Eyy gud vad ajg glider över tangenterna, och nu så ska jag spela lite Battlefield Heroes eller så ska jag titta på Navy CIS xD :S....

Hoppas ni får ett toppen lov Det kommer jag att få i af ;)

Kram

//RCD ♥♥♥


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?