ÄNTTTTLIIGEN UPPDATERING!

    Datum: 2010-04-20 Klockan: 21:16:19

Först vill jag bara börja med att säga TACK! till alla er bloggläsare, för att ni har varit så tålmodiga med mig.

Jag vet att jag inte har uppdaterat någe vidare på sistone, men jag har haft så mycket att göra Söndag & Måndag. Jag hade uppdaterat i söndags om jag inte hade tävlat, men men.. Nu till det roliga! Och det är att jag.. SKRIVER! Nu ska jag göra sånna där roliga streck igen, mohaha.


IGÅR:

Igår så började.. CRAAAAZZYYY WEEEEEK på jollen! Det var askul! På Crazy Week så är det såhär:
Man ska dra en lapp ur en bunke, och sen så MÅSTE man göra det som står på lappen. Även fast det kanske står att man ska äta en larv med bacon & cheese smak. Jag kanske ska berätta lite om sakerna som finns. Det finns:
Att man måste käka en klubba med antingen en; skorpion, syrsa eller larv i, Sova i en säng i 30 minuter, Ha på sig en peruk ( det finns flera olika ) i en halvtimme, eller ha på sig en mask i en halvtimme ( det finns olika ). Sen finns det också nåt som heter '' Barnkalas ''. Det vill nästan alla ha, därför att då så får man bjuda, om man är kille, två tjejer och en kille, om man är tjej, två killar och en tjej. Då får man smälla partysmällare, äta Glasstårta, käka marsmalllows och allt det där goda. Sen finns det ju såklart äckliga saker också.. Man kan t e x få en lapp där det står att man måste äta en syrsa i en speciell smak, eller en larv i en speciell smak. ( då alltså utan en klubba runt ). Sen kan man få att man ska dricka välling ur en nappflaska, man kan få nåt som heter NamNam mugg, och i den så kan man få dricka surkålssaft mm. Sen finns det också att man ska bli matad med barnmat. Så ni förstår att det krävs lite mod att ta en lapp xP Jag vågade, och jag fick att jag skulle ha på mig en röd svart peruk. Inte så farligt faktiskt, men det var ändå tråkigt att man inte fick något spännande, som t e x en larv. Oj! Jag glömde att berätta! Till mellis på heeela Craaaazzyyy Week, så finns det att välja på; Grisfot, Kycklinghjärta, Krokodilkött, Kängurukött, Sniglar med vitlökssmör mm. Det ändras lite olika varje dag, men ungefär det jag nämnde. Ruskigt värre!


IDAG:

Idag så var det dags för det första engelska delprovet i nationella. Det var hyffsat enkelt, bara lite klurigt ibland, man fick lyssna extra noga liksom.. Sen efter idag så var det ju såklart... CRRAAZZYY WEEK igen :D! Idag så fick man dra TVÅ gånger, inte vet jag varför men i af. Det var kul ändåå! Den första gången så fick jag en häxnäsa, och den andra gången en rosaglittrig peruk. Lite tråkigt med bara utklädnader, men jaja..

Annars var det väl inte så mycket mer! Ska ladda upp några bilder och sen gå och ha ett möte med sängen ( Z..zZZzzz.zZZ. alltså ;P ). HAJJ DÅÅÅ!!




 

 

Det var allt!



Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?