Efterbliven så det står härliga till.

    Datum: 2010-04-28 Klockan: 17:35:45
Efterbliven men nöjd. Det är mina ord idag.

Efter en tuff morgon utan '' sovmorgon '' så fick jag först damp på att jag inte hade några kläder att sätta på mig, men sen märkte jag att mina nycklar OCKSÅ var borta. Jag trodde att jag hade lagt dom på mitt skrivbord igår - men det visade sig att det hade jag inte gjort. Så hela dan i skolan så hade jag nycklarna som ett hemskt minne i bakhuvudet. Men nu när jag kom hem så hittade jag dom längst ner i min träningsrygga. Piiiinsamt :$. Aja, nu är det över. Idag på MORGONEN så hade vi sista delprovet i engelska. ENKELT är det enda jag kan säga. Man skulle skriva ett brev till en person, man fick välja på lite olika. Sen skulle man berätta om sig själv och vart man bor, vad man tycker om världen osv.. Sen sa Sara idag att det vi inte var klara med dom svenska delproven, utan vi hade en '' prata '' grej kvar. Jag trodde vi hade gjort den för typ 2 veckor sen! :/ Sen har det bara varit det vanliga. Svenska, kul rast, SO/NO, Matte osv.. Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt ingen bild... Eller vänta! Det har jag ju! Det skulle ju vara helt knasigt om inte JAG hade en bild xD Jag som tar 30 bilder varje dag o.O. Här får ni se bilden!
puss å kram


extra stor också! <3

 



Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?