Stadsvandring!

    Datum: 2010-04-22 Klockan: 17:23:24
Hejsan alla glada! :D

Idag så har jag varit på ... stadsvandring!!! Det var lite tråkigt i början, pågrund utav vädret, men sen blev det tjollahopp! Först så tittade vi på lite olika hus, typ som; Kulturhuset, Riksdagen och Slottet som står mitt i Gamla Stan. Sen kollade vi på när vakterna gjorde: '' vaktavbyte ''. Det var riktigt cool faktiskt! Ska ladda upp en video på det lite senare. Efter vi kollat på vakterna så försökte vi att hitta ett ställe att käka på, men det ställe som Helena trodde att man kunde äta på, hade tydligen inte ett fikarum. Så det tog typ en halvtimme innan vi tillslut stannade på Kulturhuset och satte oss precis vid rulltrappan upp till Stora Scenen. Sen när vi var på väg hem så märkte vi att klockan REDAN var 15.36, och CRAAAZZYYY WEEEK börjar ungefär vid den tiden! Så vi fick lite panik, och när vi tillslut klev av bussen så sprang alla upp mot Jollen huset. Och som vi trodde så hade vi missat första dragningen.. Men eftersom att Emil är så himla bäst, så fick vi

1. Dra först utav alla på andra dragningen.
2. Sen fick vi dessutom en egen dragning! Drf att vi inte hann med första.

På den första dragningen som vi gjorde, så fick jag äta en Chilli Cheese larv tror jag den hette. Den smakade typ som en ostbåge. Sen på andra dragningen så fick jag ha en mask som luktade .. BLÄ! Den var faktiskt värre än larven!!! Sen stack jag hem, för jag fick ont i magen. Ni vet den där grejen som jag skrev om förut.. KnapTrachers? Jag var ju med som en som '' tittar på '', alltså jag gjorde inget. Och nu så har min kompis mamma sagt till Bitte att jag var med och allt det dära. Så jag kanske kommer få gå till rektorn.. :( DRF har jag ont i magen... Nu ska jag skriva lite på min berättelse om... ÄSCH! Ni får veta det när den kommer ut i butikerna! ;)

Hajj då!

Ps! Bilderna från dagen kommer i ett eget litet inlägg ;D


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?