Terräng DM

    Datum: 2010-04-18 Klockan: 19:25:10
HAJJ!

Idag så vare Terräng DM som sagt. Först när jag kom dit så skulle pappa starta före mig, så jag hejjade lite på honom. Tydligen verkade mitt och Karins skrik och tjoande på honom, för han kom 2:a totalt och 1:a i sin åldersklass, Stort GRATTIS till honom! <3. Sen vare min tur.. Startskottet var jag ärligt talat mest nervös för, för det lät som att man sköt nån med en K47:a eller nåt .. Hur nu den låter? ;$ Startpistolen lät i af högt, och som grädden på moset så fick jag som vanligt.... en pisstart. Jag hamnade längst bak i klungan, och sen så var det en smal stig 800 mtr framåt kanske, så ifall man ville passera någon så fick man springa på löven, inne i skogen. Det tog på krafterna, och då hade loppet precis börjat. Min kompis Alma, som var här igår, låg före mig med mycket, och jag kände hur mina krafter tog slut bit för bit. Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig förbi henne, men helt plötsligt så börjar hon sakta in, och jag undrar såklart varför. Sen när jag har gått i mål så får jag veta att hon tappade luften, staaaackars henne.. :( <3. Men när jag hade passerat Alma dåda, så var det en annan tjej framför mig som jag brukar tävla emot, men hon passerade jag också. Då var det ungefär 600 mtr kvar. När jag sprang den sista backen nerför, så hörde jag hur tjejen som var bakom mig's tränare ropa; Kom igen nu Frida, du ligger 4:a, ta Hässelby så kommer du 3:a. Då fick jag damp/panik. Jag skulle ju komma 3:a! Inte hon! Så jag sprang på så att jag nästan spydde, OCH KLARADE MIG IN I MÅL SOM 3:A! Hur bra är inte jag? Sen kom jag med och vann lagtävlingen också. För dom tar den klubben som har den bästa tiden när man slagit ihop dom tre förstas tider, som gick imål i den klubben asså. Lite komplicerat, men men.. Så nu har jag två medaljer till min medaljsamling, OCH! Jag är Distriktsmästare på Terräng 2 km i lagtävling! Tjiho! En guld och en brons medaljs, riktigt stolt asså. Hade tänkt att lägga in tävlingen på Jogg.se , men jag har inte tiden på mig som jag gick imål på. Får väl ha lite tålamod med det.. Sen efter det så käkade jag lite och duschade, sen kom John hem till mig. Vi spelade in lite filmer och hade lite skoj utomhus, sen körde vi lite monopol och var sociala! Sen drog han också hem, och nu sitter jag och svarar på frågor som Alma <3 frågar. Nu undrar ni säkert, vart är bilderna!?!? VART ÄR DOM?!? Då ska jag säga till er som undrar det.. DOM KOMMER! Men jag tyckte att inlägget blev liiiite långt om jag ska lägga in bilderna i ett och samma inlägg som jag skriver i också, så om ni stannar kvar och uppdaterar sidan efter ni har läst klart, så ligger dom där! Absolut ingen fara lillgrisarna! <3 Ha en skön kväll, kraaaaam ♥



Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?