Fixare!

    Datum: 2010-08-30 Klockan: 16:22:42

Hellu! Har precis kommit hem från skoldagen, faktiskt första skoldagen som jag längtade efter att få sluta på. Nu ljuger jag inte! :) Det var efter "Reading" som jag blev riktigt uttråkad. Man liksom satt och läste i en timme, sajk! En sak, har ni någongång känt liksom; "Ni är med i en tävling, och man ska motivera vrf man vill vinna tex just den där tröjan, och sen så skriver ni någonting, typ som; åhh, den är så perfekt skulle behöva ha den till festen på lördag osv. Och sen så väljer bloggägaren en som skrev typ; Jag tycker klänningen är skitsnygg. Därför vill jag vinna den, jag tänker inte ljuga ihop nåt eller så, det är vad jag tycker etc. Och så känner ni er skiiitlöjliga?" Jag har känt så. SKITJOBBIGT! Man känner sig som VÄRSTA 5-åringen ^^ Jobbigt jobbigt! Nu till något annat jobbigt eftersom att jag ändå har gått in på det här om ... JOBBIGT. Jag tänkte överraska min mamma genom att laga middag idag, såklart så var den överraskningen förstörd redan när jag kom på den;

1. Jag visste inte om vi hade några köttbullar & makaroner hemma.
2. Jag måste säga till mamma att hon inte ska köpa något till middagen.
3. Måste fråga om jag ska börja laga maten nu eller senare ^^

Typ det, så ni fattar! Tänkte nåla in en krag-klänning också! Ni vet en sån där typ tröja som kan ha extra tyg som man viker så att det blir en stor mysig krage? aja, ska nåla in min klänning till en tröja istället! Sen får vi se om det är värt att sy den :P Nu måste jag sätta eld i mina planer(?) BYE!


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?