Karlstad!

    Datum: 2010-08-15 Klockan: 19:17:54
Heeeeeeeeeeeej!

Nu har jag kommit hem från Karlstad! ÄÄÄNTLIGEN! Det är lite långtråkigt att sitta i en bil i 3 timmar. I af, nu har vi kommit hem, och jag har provat lite kläder som jag köpte idag :D Ska kanske tvätta en spegel som mamma tog hem från landet, vet inte riktigt när men men.. I Karlstad  var det i af jättekul! Joel skulle ju tävla i SM. Han kom 3:a på 1500 mtr, men tyvärr så gick han inte vidare till final. Mitt och mammas hotellrum var jättefint! Stor säng, badrum, sen ett fönster som var vänd inåt, mot själva hotellobbyn. Sen som sagt var idag, så åkte jag och mamma in till Bergviks köpcenter innan vi började att köra hemåt. Vi gick runt till Lindex, ginatricot, H&M mm. Mamma köpte en jättesnygg grå kavaj, ett par svarta ballerinaskor och ett par bruna chinobyxor :) Vi gick också på bio, vi såg ''Karate Kid''. Asså den var ju bra, men jag rekommendera den INTE till känsliga personer :S Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag och mamma ska käka lite middag nu. Joel sitter säkert på bussen påväg hem, för han åkte med klubbussen istället. Ska ladda upp lite nilder :P
KRAM! ♥













Kommentarer
Erik

Helt ok film, men föredrar de äldre filmerna.

2010-08-15 @ 21:44:47
URL: http://www.filmkritikerna.se/the-karate-kid


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?