Vinnare! :D

    Datum: 2010-08-26 Klockan: 13:53:00

Asså man får ju inte glömma att det är en 12 åring som driver denna fantastiska blogg! Och det är faktiskt jättebra att jag kollar på några nyheter, så innan ni löjlar er över rubriken, tänk på det! ;) Men till ämnet som rubriken handlar om...

Jag är nästan alltid med på ett Nyhet's Quiz, men ibland orkar jag inte. Förra veckan var jag med, och då gjorde jag Quizen, jag chansade mest! Gissa vad? Igår så ringde jag mamma och då sa hon att det var ett brunt,mjukt paket hemma hos henne till mig. Då sa jag; "Öppna det!" Så hon öppnade den, och jag trodde att det var från Nyhetsquizet, för det var det enda jag hade deltagit i, och det var DET! En svart (tror jag) tröja :) Adressen var handskriven, och så låg det en lapp där det stod typ; " Grattis och bra jobbat!". Är jättestolt :D Tihi. Tyvärr är det lite dåligt också, för gissa vad? Jag är SJUK!>:( Jag hade ont i halsen igår, och sen idag blev jag snorigare och snorigare, så nu är jag förkyld :( Jag har ingen direkt feber, och jag är pigg, men jag kände att jag inte ville gå till skolan och smitta ner alla. Som tur är så har vi inga lektioner idag :) Jag funderar hela tiden på att börja skriva på en bok, jag har titeln i hjärnan, men hittar aldrig intresset för att börja.. :/ Jobbigt! Jag har programmet "Ellen" på tv, ett typiskt sjuk program ;) Äter lite Toblerone också, nam nam! Idag har jag också bäddat om i min säng, med rena lakan, sen har jag tvättat av soffbordet också :P Jag är för pigg för att vara sjuk! :( Nu ska jag ta och leta reda på det där intresset.... Glöm inte att kommentera mitt förra inlägg! Dom väljer bland dom outfitarna som har 30 kommentarer!! :D KRAAM!






Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?