What just happend?

    Datum: 2010-08-24 Klockan: 07:43:20
Heeeyyy! Sorrrryy så MYCKET för att jag inte skrev igår, eller inte har uppdaterat någe bra! Det är bara det att på måndagar efter skolan så har jag träning, och igår blev det lite jobbigare, flr vi cyklade till och från träningen, så klockan var typ 21.00 när vi kom hem, och jag var skiiiittrött då! Måndagar är inte direkt min bästa bloggdag ;) Men men! Nu skriver jag ju! P: Ska typ gå till bussen om 10 min, så jag har lite tid :) Vi börjar 08:30, men jag vill komma fram så att jag har tid på mig att hitta klassrummet. Man vill ju inte komma sent direkt :S Ska kolla så att jag har allting med mig nu, för igår glömde jag att ta med mig en sak som man skulle berätta om till Engelskan. Pinsamt, men tack & lov ingen ''Behaviour Notice'' för mig! Nu måste jag checka ut! ;) BYE! <3


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?