YEES!

    Datum: 2010-08-27 Klockan: 18:44:12
INSPIRATION HAR KOMMIT FRAAAM!

Äntligen gick jag och satte mig framför datorn och bara skrev! Har hunnit 3 sidor typ. Skriver om hur jag upplevde mina föräldrars skilsmässa! Boken heter "SKILSMÄSSOBARN". Är jättenöjd med början! Det jag skriver liksom träffar mig i hjärtat, även fast jag fortfarande skriver på det. Jag liksom upplever smärtan ibland. Jobbigt, men om man vill bli en lyckad författare så måste man lida! "Ska man va fin får man lida pin". Typ så ;) Nu har jag liksom tappat själva flowet. Man kan ju inte skriva allting på en gång! Jag är så konstig, när jag skriver eller berättar någonting... Ja, gör något i största allmänhet som jag kan typ mycket om eller vill säga mycket om, så blir adrenalinkicken för stor, och jag liksom tappar allt! Bara för att det var så mycket jag ville skriva,säga,berätta osv. Sitter och lyssnar på Katy Perrys TeenageDream och hostar med. Kul kul! Ska nu sätta mig i soffan, slå en signal till mamma och sedan vänta på min brorsas ankomst! :D

KRAM!


Kommentarer
klara

lova mig att jag får läsa den när den ee färdig!!!!!

2010-08-27 @ 22:53:43
URL: http://klaracookie.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?