YLD

    Datum: 2010-08-27 Klockan: 16:41:28
YLD = Year Level Day.

Alltså, idag så gick jag till skolan då, och det var YLD idag! Det var andra dagen idag, alltså missade jag dagen igår. Men egentligen gjorde det inte så mycket, jag kom in i en grupp och var med att skapa en teater. Som ni förstår så skulle vi sätta ihop en teater :) Den fick max vara 10 min lång, men det var knappt något problem, för nästan allas var typ 5 minuter långa. Man skulle ta en barnsaga, och sen skulle typ en artist dyka upp i mitten av teatern. Jag & min grupp hade sagan "Hans och Greta" och artisten Björn Skifs. Det var skitkul! Sitter just nu och kollar på Top Model 5 (repris säsong) och dricker Fanta Exotic! Funderar på att börja skriva på den där boken som jag pratade om igår, men har fortfarande ingen inspiration!! Stöörigt.. :/ Ska fortsätta fundera, KRAMIZ! <3




Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?