Dissad igen..

    Datum: 2010-02-16 Klockan: 19:56:01
Hej på er,

sämsta början, men jag har inte ork att skriva alien eller kattunge.. Fredde och jag gjorde slut idag.. eller mer jag.. :S det kändes bara som att han inte var kär i mig längre, utan i andra. typ nån tjej som jag inte kände.. och sen så blir HAN typ arg på mig, och säger att han kanske ''sen'' vill bli ihop med mig.. ? Vad betyder sen för honom? han säger bara kanske hela tiden .. -.- på allt jag frågar! vg ? kanske. vad heter du? kanske. Vill du blabla? kanske. DAMP!! Så jag sa till honom, förvänta dig inte att jag står singel kvar, bara för att du ska kunna komma tillbaka när du känner för att ha en tjej. han sa bara okeej. sen så sa jag att jag skulle försöka undvika honom imorrn i skolan, vet ni vad han svarade? .... '' okej '' DAMP! bajsunge.. :( man skriver inte okej och kanske om sånna saker.. jaja, nu ska jag se på Biggest Loser finalen och säga hej då till min underbara Alma ♥ Puss på er!


//RCD ♥♥♥

Kommentarer
Alma

hej becka jag skulle också se på biggest loser men det gick inte på tv sa du fel kanal? aja tack att du skriver så snälla saker om mig det gör mig glad



kramizar underbara Alma

2010-02-17 @ 17:03:18

Beecka

tjillevippen almis! varsågod, och precis när jag sa det tog det slut XD <3



kram

2010-02-17 @ 17:09:17
URL: http://belovedmee.blogg.se/

anonym=Alma

hej ska bara skriva så att jag ser din kommentar

kramizar Alma

2010-02-17 @ 17:20:41

Beckaa

haha, oki! :D



kraamizar <3

2010-02-17 @ 19:41:10
URL: http://belovedmee.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?