School without Pallavi :(

    Datum: 2010-02-17 Klockan: 20:01:20

Tjillveippen snippen!

Som ni kanske märker e jag på liiite bättre humör än jag var igår :D jag vet inte vrf, men det känns som att jag har släppt Fredde på nåt sätt.. :S Jaja, nog om det. Idag när jag gick hem så kom jag på att jag hade glömt mina hemnycklar på mitt skrivbord hemma hos pappa, men jag tänkte att Joel eller Karin säkert var hemma. Så jag gick upp till tredje våningen och plingade på och drog i handtaget.. Ingen hemma. Jag satte mig i trappen istället och ringde till pappa, som sa att han inte skulle vara hemma på typ 1 timme, sen att Karin jobbade natt och att Joel BORDE vara påväg hem. Så jag sa att han skulle ringa Joel och höra vart han var. Inget svar. Han sms:ade tillbaka till mig att han inte fick tag på honom, så jag försökte ringa själv. Inget svar. Sen var såklart mamma heller inte hemma, utan hon var påväg hem från Södertälje, vilket också skulle dröja 50 min innan hon var hemma. Då fick jag lite panik.. :S skulle jag få sitta i ett hårt trapphus i en TIMME ?!!? jag ringde upp Pallavi för att fråga ifall jag kunde vara där, även fast hon hade varit sjuk idag. Men näej, det gick inte heller. Så jag satt, kissnödig och aphungrig i mitt trapphus på tredje våningen i en timme. Kul ? Skulle inte tro det.. -.-' Idag i skolan så skulle vi gå ner till förskoleklass B för att läsa upp blanketter som dom skulle fylla i. hyffsat skoj :P sen på Jollen så var det nån sjuk balans tävling, som gick ut på att stå på en (vass) träplanka som var fastspänd mellan två gråa (stadiga) bord. Det fanns två stycken plankor, så 4 personer tävlade samtidigt :P Gissa vem som vann efter mycket ont i fötterna? JAAAAG !!!!!! :D mohahaa, bäst balans >:) Men däremot förlorade jag matchen om första platsen i fotbollsbarometern mot Hevdem.. Grrr! men imorrn, då jävlar! >:D Vare nå mer.. ? Jo! Igår så fick vi sportlovs lappar från EMIIL! ( han som styr över jollen XD ) Samtidigt kom också Kungsberget lappar, och man måste betala kontant .. :S inte så intressant.. och igår så vann jag ( tydligen) en dricka-tävling i gympasalen, så jag får hämta ut en läsk på fredag också :P Var det nå mer? näää.. om jag kommer på nåt så skriver jag, puss å kram!

// RCD ♥♥♥

Ps! En gammal summer time bild på mig! :D

summer time <3


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?