We Are The World <3

    Datum: 2010-02-18 Klockan: 19:29:35
Hejsan grisungar, nöff!

Samma vanliga början, but don't blame me! XD Jag satt just och lyssnade på den mest underbara låten i världen.. gissa?

1. Take It OFf
X. We Are The World
2. Blah Blah Blah

.....

Svårt? NÄÄ SÅKLART INTE! Tack vare rubriken behövde ni inte ens dom där alternativen ;) Så smarta e ni.. Jo, innan jag lägger upp musikvideon till den, så skriver jag lite om Kungsberget först!

V.09

Kungsberget är en ganska känd skidort, som ligger strax utanför Gävle. Det är 21 mil från Stockholm till Kungsberget, och det tar minst 2 timmar att åka.. INFORMATION! Det var den informationen, nu berättar jag bara att jag SKA åka, vilket jag var lite tveksam på förut. Eftersom att min pappa inte kunde följa med, drf han hade nåt boring mäklarmöte, så frågade han ifall det var okay ifall Karin ( hans tjej om ni inte kommer ihåg ) kunde följa med istället, ( han sa också att mamma kunde följa med, men då kunde hon itne åka skidor eftersom hon hade skadat sitt knä för länge sen och inte kan åka skidor. ) Så jag sa: JAA! till att Karin skulle följa med. Men då var det inte riktigt säkert än ifall hon kunde följa med, eftersom att hon var tvungen att byta pass med någon för att kunna följa med. Och hon kunde! :D Så nu följer veckor av ihop packning av mitt rum, eftersom att vi ska flytta. och sen packa och förbereda SKIDGREJJOR! Det var det, puss å kram å GATTIS! ( jag missade inte R:et, det var meningen. XD )

VIDEEO:
// RCD ♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?