Västerås :)

    Datum: 2010-07-30 Klockan: 19:08:33
Just nu sitter jag på en stadio i västerås. Joel ska tävla i en tävling som heter Gurkspelen. Det är typ en timme kvar, och regnmolnen bara väntar på att få släppa ut sig allt regn. Hoppsan! Nu lät jag VERKLIGEN som en poet av något slag xD jaja, joel ska som vanligt tävla i 800 m. Och vet ni vad? Vi ska tillbaka hit på söndag, för joel ska springa 400 m. *suck* Idag innan vi åkte till västerås, så ritade jag en liten bild faktiskt! Bilden föreställer en man, som ger en kvinna blommor. Jag skannade in den i datorn, och sen så lade jag in den i photoshop för jag ville färglägga den. Och vips! Nu är den jättesnygg! Jag har lite utav mannen kvar, men sen är den färdig! Jag tror att jag lägger upp den på bloggen sen :) Nä, nu ska jag fortsätta att titta på friidrott... Live ;) kram kram!


Kommentarer
Lovisa Illustratör

Va roligt att se din illustration sen! väntar med spänning



sv: Det är lätt för oss alla att tappa inspirationen ibland. Såhär brukar jag göra när jag "sitter fast": Titta mycket på andras bilder (elfwood.com funkar för mig som gillar fantasy), lyssna på musik som gör mig kreativ (klassiskt, viss typ av rock. Glad pop, ex Lady Gaga, funkar inte att rita till för mig, men det gör mig glad annars)

Ja...jag brukar ta promenader i naturen, sitta på stan och kolla på folk... Det som hjälper mest är att se och uppleva saker. Som sagt, musik, andras bilder, kolla på folk, vara i naturen... Och framför allt, ge inte upp! Ibland kan man behöva kladda på ett papper för att liksom "värma upp" först. Sen lossnar det

Hoppas det va till nån hjälp!

2010-07-30 @ 23:14:14
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/

Lovisa Illustratör

sv: Det va så lite :) bara kul om man kan hjälpa till. Jag vill gärna se din bild sen! Kul att du är i Västerås föresten, det är min gamla hemstad ("gamla", haha nu lät det som jag va en gammal tant)

2010-08-01 @ 10:55:24
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/

Lovisa Illustratör

sv: tack snälla fina! du gör mig verkligen glad :) Och skönt att höra att jag inte låter som en tant, haha

2010-08-01 @ 20:56:45
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?