3 dagar sen, fy på mig!

    Datum: 2010-06-20 Klockan: 18:19:18
Hej på dej duuueee!!

Förlåt så myyyyycket att jag inte har skrivit. Det har liksom varit för mycket. Men jag har faktiskt tänkt på bloggen i vissa sammanhang! Haha ^^ I fredags dåra, så hade vi gäster här. Farmor & farfar, min faster med hennes man, min andra faster med hennes man, deras dotter och hennes kille som hon är förlovad med. Det var jättemysigt :) Är jättenöjd över mina presenter! :P Är ni nyfikna vad jag fick? varsågoda...

1. 500 kr av farmor & farfar.
2. Ett presentkort på BIKBOK av min faster Sussi och hennes man.
3. Ett par jätteeefina rosa örhängen, formade som snöflingor typ av min andra faster Maja och hennes familj.
4. Ett presentkort på H&M av min faster Maja och hennes familj.
5. En stooor glasskål med godis av min faster Maja och hennes familj.
6. En snygg liten marimekko box med anteckningspapper i av faster Sussi och hennes man.

Sen fick jag två fina buketter med blommor :) Gott fika och mysigt helt enkelt. Sen igår så tävlade jag, så jag hann inte skriva då heller. Jag körde 600 som vanligt. Placeringen blev bajs, men jag persade med typ 3 tiondelar, så det var bra. Min brorsade tävlade också, men igår så körde han 400 mtr! :P Han kom 2:a totalt, men 1:a på DM. Svårt att förklara, men men. Sen sov jag över hos mamma, för jag ville se en film som gick på tv, och det var fotboll hemma hos pappa. Sen idag så tävlade Joel i sin klassiska gren, 800 mtr. Det gick jättebra idag också! Han vann, både DM och vanliga tävlingen. Han var lite missnöjd med tiden för det var inte pers, nästan en sekund efter tror jag. Men men! Om ni har lust att gratta honom, så kan ni göra det här! Ikväll blire hemgjord pizza till middag. SAFTIGT! Nu ska jag uppdatera lite annat stuff som jag glömt ^^. PUSS PÅ ER!


Number one på pallen, Number one in my heart <3


Mitt finger till vänster, xD


Min kompis Ellie <3


Fick en skitfin topp utav min farmor! :D



Dagens Outfit:

Kofta: Privat
Topp/Linne: Farmor
Shorts: KappAhl
Skor: Skopunkten
Väska: Lindex


Kommentarer
Alma

vadå kofta:privat heter affären privat eller vet du inte vart du har köpt den?

kramizar Alma

2010-06-21 @ 16:30:56

Rebecka

Jag vet inte vart jag köpt den ^^



Kraam! Vi måste träffas snart :P

2010-06-21 @ 16:46:33
URL: http://belovedmee.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?