GRAATTIISS TILL MEJ PÅ MIN FÖÖÖDELSEDAAG! <3

    Datum: 2010-06-15 Klockan: 09:16:16
HEJ ALLLA SÖÖÖÖTTNOSISAAR!

Idag är det min födelsedag! Jippiie piippe mikki. Haha, är överlycklig. Sitter och lyssnar på '' Turn the lights off ''. SÅ JÄVLA BRAA! Pallavi var den första som grattade mig, hon grattade mig typ 2 veckor innan xd sen grattade hon mig igår också. Sen John, han grattade mig igår. Sen idag min underbara familj <3. På morgonen kom dom in här och sjöng; Jaah må hon leva! '' Jah må hon leva ut i hundrade år ''!Så fiiint :P Det betyder också.. PRESENTEER! Jag fick en unnddeeerbaar adidas kofta, svart. En OS-MÖSSA. Kan ni fatta? En OS-MÖSSA. Tack mamma <333. Sen fick jag utav min underbart söta brorsa två nagellack, ett illrosa och ett svart. puss på er alla, mamma, pappa och Joeeel <333333 Ska till jollen kl. 10.00. Ska bli kul, för Karro e där :) Vi kommer rocka jollen till småbitar xD. Haha, nu ska jag lägga upp lite stuff här på bloggen, fixa mig klar inför jollen och sen draa, PÖSS GOA LÄSARE! Ps, alla GRATTIS är välkomna ;) Ds.





Kommentarer
Linnea

sv: Ingen fara! Tyvärr vet jag inte om jag kan säga exakt hur jag gjorde, tog nämligen hjälp av designadinblogg själv så är inget proffs direkt... Hoppas du löser det somehow!

2010-06-15 @ 10:59:19
URL: http://ehlskling.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?