KRAAAMIIIZZ PÅ DIG!

    Datum: 2010-03-23 Klockan: 17:06:00

Ja, jag kanske menar dig, vem vet? ;)

Fast i det här fallet måste jag krossa din dröm och säga att jag menar någon annan, men tänk! Det kanske finns en annan blogg som har skrivit samma sak om just.... dig ? :D men gå inte och kolla det nu! LÄS MIN BLOGG FÖRST! >:D Hehe, morrr..! Idag har varit en helt vanlig dag i skolan. Det vill säga Prov, Idioter och Tråkiga raster. Vi hade musikprov idag, det gick väl hyffsat bra, jag hade i af 3 fel, för Patrik satte upp facit på hans dörr sen när den andra femman gjort provet också. Då försökte jag komma ihåg, och jag hade typ 3 fel. Men vet ni vad? JAG KLARADE PROVET ÄNDÅ! För om man fick typ 45 eller mindre fick man göra om provet. och Eftersom att jag fick 3 fel ( ca ) så fick jag 50 rätt! Kan ni lista ut hur många rätt som var maxpoängen då ??? tick tack..tick tack.. SVAR: 53 rätt!

Grattis till alla er som svarade rätt, ni andra som inte gjorde det får ett tröstpris; Att jag skriver vidare ;) ;P

Det är bara så jävla jobbigt just nu, vet inte hur fan jag skulle klara av allt utan vänner.. Så nu tänker jag säga ett stort TACK till alla er som hjälper mig.

Pallavi ♥

Vart ska man börja ? Du är så underbar och fantastisk och du finns alltid där. Jag kan alltid lita på dig, och jag hoppas att du känner detsamma. LOVEU! Du och jag har suttit fastklistrade med varann sen början, och jag hoppas att vi förblir BÄSTISAR , fast du börjar i en annan skola. Jag älskar dig från botten av mitt hjärta! Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig gummsi :D ♥

Estel ♥

Vi har inte känt varann lika länge, men du är ändå nästan min bästa vän. Du är en sån tjej som inte är rädd för nåt, du bara gör det. Det är det som är så jäkla skönt med dig!  Kan knappt vänta tills vi börjar i Engelska skolan! :D


Japp, det var alla, Dagens Outfit kommer lite längre ner, Nu får ni ha det GÖTT , tills jag uppdaterar imorrn!

 Pöss! ♥


Tröja: New Yorker
Halsband: Mig själv xD
Jeansleggings: KappAhl

En liten extra bild som jag huflux fixade i Picasa, enyoj!♥


mohaha <3

love, Becka ♥

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?