New Bowl Center med John!

    Datum: 2010-03-06 Klockan: 21:50:21
Hej kägglor & klot!

Hehe, blev lite inspirerad utav rubriken ''/ jo, idag så var jag på New Bowl Center med JOHN! Det var askul, asså verkligen riktigt roligt. Och inte bara för att jag fick 5 strikes, utan attt John fick mig hela tiden att antingen le, eller skratta! Så himla härligt, att bara le en hel dag.. Sen när vi hade bowlat klart ( Röda Kägglan gällde typ inte idag ) så funkade inte skrivaren, så jag och John fick inte vårat resultat! :O Vi båda tröstade oss med varsin läsk, varsin pommesfrittes korg och en HotSnacks låda som vi delade på :D Sen bjöd John mig på en kaka, som jag råkade tappa i marken, haha xD Jag hade i af askul.. sen fick båda han och jag damp på ett spel på facebook xP Hmm.. sen har typ 3 personer! frågat om jag kan hjälpa dom med att lägga in sin header på blogg.se , så jag har lite ont i fingrarna, och ögonen svider :S Nu ska jag ta en välbehövdlig paus från allt det där för några timmar, ända tills imorrn, då jag kommer behöva skriva om hur det var att jobba på en tävling i Sätrahallen som funktionär! För det är vad jag kommer göra imorrn :D Nää, nu orkar jag inge mer, puss å kram ♥

Bilder från dagen:





Mina FIINA Collage! :D

Min kompis Klaras Header :D

Min första, hehe :P

Min kompis John's blogg :D

// RCD ♥♥♥

Kommentarer
Anonym

Låter som en trevlig dag med John. killkompisar kan man aldrig ha för mkt av. Du verkar vara ducktig på att göra headers Becca. Förstår att dina vänner ber om hjälp. Vad är adressen till Klaras blogg? Svårt att se på hennes header.

2010-03-08 @ 14:34:20

Beck-Beckaaa

Den är http://klaracookie.blogg.se



Ditt namn tack? :D

2010-03-23 @ 17:34:50
URL: http://belovedmee.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?