Sportlov! :D

    Datum: 2010-03-05 Klockan: 00:23:39
Hellu Gellu! det rimma iaf! :D

Förlåt, förlåt för uppdateringen..E lite efter med rubrikerna som ni ser, eftersom att Sportlovet snart är slut typ..? Jaja, strunt i det. I tisdags efter Kungsberget så hände det inte så mycket på jollen som sagt.. Sen på onsdagen var det AAASKUL när vi bowlade, haha. Jag sitter och små skrattar när jag tänker på det.. :) hmm, härliga minnen <3 Jo, vi åkte ju till Jakobsberg för att bowla med jollen, och när vi kom fram dit så hade dom nån sjuk tävling som hette Röda Kägglan, och i den skulle man ( om den röda kägglan stod längst fram av alla kägglor ) slå ner den, ELLER 7 kägglor .. ? jaja, och då fick man ta en lott, och man kunde vinna typ bowlingklot elr nåt.. Estel fick ner den en gång, och hon tog en lott, men lottens nummer måste sluta med en 0:a eller en 5:a. Tyvärr fick hon nummer 83.. :S men innan vi började bowla så köpte John två glasflaskor med cola, och jag och han delade på en. Sen fanns det en mini-scen därinne i bowlinghallen, och då så sjöng vi lite utav låten; '' Everybody Dance Now ''. haha. Sen så fortsatte John att sjunga den, fast han sjöng ltie annorlunda xD Såhär sjöng han; Kan du hålla den här? Nej vi ställer ner den! Då sjöng han om glasflaskan med cola i xD Sitter fortfarande och flinar åt det.. patetiskt, right?? :P Sen idag följde jag med mamma till Vällingby, och jag köpte ett par AS-SNYGGA-BALLA rutiga små dojjer som jag inte.. kan .. använda.. tills våren ... -.- Haha, men det ä saaaaant! Det va askul, sen fikade vi på Wayne's Coffe, och vi kom på att vi skulle sätta '' gullefjun '' på dom som stod i kassan. Om man fick 1 gullefjun så var den som stod i kassan jättesur. osv. Vi fick ihop 18,5 gullefjun sammanlagt den dagen. :P Sen när jag kom hem bara bestämde jag och John att vi skulle bowla, så då bestämde vi det! Så i övermorgon ska jag dra till Jakobsberg ( igen ) med John! :D Nu börjar det bli sovdags, puss på er och sov sött! ♥

min snygga sko ;)

// RCD ♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?