UPPDATERING!

    Datum: 2010-03-22 Klockan: 19:10:23

Heöeyj pussgurkor! ♥

Hoppas ni lyckades läsa det där, utan att ni behövde ta en uppslagsbok eller en bok om stavelser.. Jo! igår skrev jag ju att jag skulle uppdatera idag eftersom att resultaten med tiden inte hade ploppat upp igår. Så nu gör jag exakt som jag lovade! ♥ Igår tävlade jag i Sista Chansen. Fick en apdålig start men satsade på tiden istället. Har nu väntat i ungefär 24 timmar och när jag ser tiden på Huddinges hemsida blir jag besviken, drf tiden jag ser är; 2.01.54. Då sa min kloka kompis Alma ( hihi ) att man inte alltid kan göra pers. Visst är det sant, men jag sprang som jag inte har gjort på ett tag, och får den där tiden. Lite snopet i alla fall.. Nog med mitt tråkiga snack! Nu går vi vidare till nåt lite roligare. Idag när jag kom hem så skulle jag förbereda mig för träning, men det blev det inte! Utan jag skulle tydligen på en prisceremoni, utan att jag ens visste om det! Så jag fick en medalj där, drf att jag var klubbmästare på 600 mtr för F11 ( eftersom att dom har prisceremonin för året som har gått ;P ) ! :D Nu sitter jag här med medaljen på prishyllan och ska uppdatera bloggdesignen xD Skickar med en liten bild på min medalj, och jag publicerar videon på när jag springer sen när mamma mailat den.. Ha det bäst! ♥
Dagens Outfit kommer först! ♥


Blus: New Yorker
Jeans tights: KappAhl
Jacka: New Yorker
( ni ser inte dom, men det var det jag hade på mig idag ;P ) ♥

ouuuf... <3


love, Becka ♥


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?