HEMMA FRÅN KLASSRESAAN!

    Datum: 2010-05-29 Klockan: 21:35:26
Tjihoo!!

Nu är jag hemma everyone! Har ni saknat mig? ;). Har faktiskt varit hemma ett bra tag nu, men kände inte för att skriva förns nu. Jag ska berätta i detalj så mycket det går.. :P

Från början:

Först så åkte vi buss från skolgårdens parkering vid 10.00 ungefär. sen tog det typ 2 timmar dit, men dom gick snabbt. När vi kom fram så fick vi veta vilka hus vi skulle få sova i. Killarna fick det huset som låg närmast matsalshuset. Vi tjejer fick sova ltie längre bort. Jag, Pallavi, Johanna, Estel och sen Saman sov i ett rum. Sen Karro, Linn och Suzi sov i ett annat. Efter vi lämnat packningen i huset så skulle vi nästan direkt käka. Efter det fick vi typ
1 och en halv, 2 timmar att packa upp, snacka lite och bara coola ner. Sen vare dags för.. Första aktiviteten! Den var Höghöjdstraversen! Den var RIKTIGT läbbig. Först, så skulle man klättra upp, 9 meter upp i luften på stegar, som lutade OCH var rangliga. När man väl kommit upp 9 meter i luften så skulle man ställa sig på en lina med fötterna, och sen hålla i en annan lina som satt lite högre upp. Såklart så hade vi en skyddssele på oss. Sen skulle man gå mot ett träd, nudda det på nåt sätt och sen slänga sig bakåt, så virade ledaren ner än. Det var typ det läskigaste! Efter den aktiviteten fick vi ännu lite tid att snacka, för det hade börjat hagla och sånt. Sen när vädret klarnade upp så gick vi och åt middag, efter middagen var det typ en timme då kiosken var öppen, och man fick handla godis. Alla fick 100 kr var, men jag var inte så sugen på godis, så jag sparade min :). Sen gick typ alla tjejer upp till huset igen för att fixa sig till Discot. Jag satte på mig min blommiga tröja som jag visade här på bloggen för några dagar sen. Sen hade jag mina jeanstights ( som förövrigt är skit (haha) smutsiga just nu ^^ ) på mig till. Estel och Pallavi plattade håret, jag bara satte upp det i toffs, sen släppte jag ut håret och satte på mig ett hårband. Inge smink elr nånting. Discot var okej, det var bra att det som man fick att äta var gratis, men musiken blev lite problemo, ochs en gick det aldrig igång liksom. Nästan inga dansade.. Men jaja, efter discot gick jag, pallavi och Estel tillsammans upp till huset igen. När vi hade kommit in på vårat rum, så kommer Camilla, Sebbes mamma in och frågar om man vill vara med på spökvandringen. Jag ville inte, men Estel, Saman och Pallavi gick. Jag och Johanna stannade kvar, ensamma i huset. Det var riktigt läbbigt, för båda vi har sett Friday The 13th, så vi tänkte på tjejen som hängs upp och ner i sin sovsäck över en eld, och bränns levande xD Så typ, vi hade precis skrämt upp varann, och då så hörde vi ett jätteläskigt skrik borta vid matsalshuset. Inte långt efter det, så kommer LINN in, med en jävligt läskig mask, och SKRIKER! Jag darrade typ i 5 minuter xP. Jag försökte somna direkt, men fy vad jobbigt det var! Jag vaknade flera gånger utav att nån typ pratade i sömnen eller så. Sen hade jag skitsvårt att bara somna. När det ÄNTLIGEN blev morgon, så blev alal tjejer sena överallt.. piinigt! Först till frukosten, VI SKULLE ÄTA 08.00! AAH! Men iaf, sen blev vi sena till första aktiviteten, med typ 10 min. Men vi hann ändå! Den aktiviteten hette... The Dark Side!! Den var jätterolig! Den första saken hette '' Kuben ''. Då skulle man krypa på alla fyra, i kolsvart mörker, man ser absolut INGENTING, och sen skulle man hitta en lucka. Man fick krypa upp och ner i hål, gå över ett mini gupp och sånt. När man äntligen kom ut fick man jätteont i ögonen. Vissa tog mobilen för att lysa, inuti gången :). Jag gick den typ 5 gånger! Sen fanns den stooora saken, vilket var The Dark Side! Därinne skulle man göra uppgifter, typ som att ta en nyckel, låsa upp en dasslock och sen krypa ner i det. Man skulle lossa på ett snöre, så att en träplanka ramlade ner, så att man kunde krypa där. Och massvis med andra saker. Jag och Estel var dom som tvekade mest, men ändå kom vi ut snabbast! :D. Sen var det inte mycket mer.. Vi grillade korv, men så började det regna.. igen! så vi gick in, sen kom typ bussen. På resan hem sov jag och Pallavi i typ 1 timme sammanlagt, och vi vaknade 5 minuter innan vi kom fram till skolan. Under klassresan så har det varit lite tårar, lite bråk och annat tjaffs, men ändå massvis med skratt och roliga saker! Bland annat kvällsdopp ;)

Det var allt! Jag tror inte att ni orkar läsa mycket mera, ska gå in och titta på Eurovision Song Contest, hejja Germany! :) Puss å kram, sov gott! <3

PS! BILDER I ETT ANNAT INLÄGG! DS



Kommentarer
linn karlman :)

ahhah fan vad jag äger ahahahh xd

2010-05-31 @ 20:41:03
URL: http://linnkarlmanss.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?