Inflyttningsfest!

    Datum: 2010-05-23 Klockan: 18:39:25
Heeeeeej!!

Idag har det väl inte varit någe vidare väder. Som tur var berördes jag inte utav det, förutom att jag vaknade till ljudet av regn som knattrade på fönstret. Hela dagen har jag väl chillat. Jag har städat mitt rum och ändrat '' kläder '' på min säng ;). Sen så hade vi inflyttningsfest för Farmor & Farfar och Sussi min faster :D. Kanske lite sen, men Karin och Pappa har inte velat ha den tidigare, eftersom att dom har haft så mycket kartonger och skräp framme. Nu när dom äntligen fått undan det kan dom ju ha en inflyttningsfest :P. Vi åt kakor, babblade på om allt och inget och chillade! Sen precis så åkte dom. Nu kom Pappa & Karin hem från att ha varit och handlat. Undrar vilken mat det blir idag?.. Hmm.. Häng kvar! Ska fråga! :P

Lite Senare...

Det blir Cevapcici. Det är lite fjuttar här och var på C:n, men dom fanns inte på datan ^^.

Nu kommer en bild på dagens: Fika-Outfit. BAJJ!



Blus: KappAhl
Linne: J:C
Jeggings: KappAhl
Strumpor: New Body



Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?