Sooft!

    Datum: 2010-05-22 Klockan: 18:19:51
Hej hej!

Har haft en riktigt soft dag idag asså. Joel skulle tävla idag, så han, pappa och Karin åkte lite tidigare än mig, så åkte jag med mamma en timme senare ungefär. När jag och mamma satt i bilen så fick jag ett glasskort utav henne :)) Amnam! Undrar vem jag ska dela det med.. ;)). Sen när vi kom fram så startade Joel nästan direkt. Han vann sitt lopp! Grattis! OCH - han gjorde en sekund snabbare på sitt lopp idag, än i onsdags :). Innan vi drog hem så fick jag ett par joggingskor! I samma stil som mina spikskor också :P Sen så drog vi hem igen, käkade lunch på donken ( McDonalds ) och sedan dess bara chillat runt i lägenheten :). Glömde mobilen i mammas handväska så jag fick cykla ner till henne, sen rev jag mig på hälen p.g.a min dumma pedal >:( Ska lägga upp lite bilder, både från stafett DM, för Astrid har lagt upp dom, och sen från idag. PUSS Å KRAM!



Jag till vänster i bilden ^^



Jag är hon i svarta kläder ;))



Hihi :)



Mitt lag kom 3:a som sagt, jag är fortfarande hon i svart ^^D



Min brorsa i mitten :))



Mina najjsiga dojjor!! <3



Dagens Outfit:

Tröja: New Yorker
Kjol: Privat


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?