Fredag = SOVA ÖVER! :D

    Datum: 2010-09-28 Klockan: 16:51:02

Halli hallå!

Sitter just nu hos Palli och kollar lite på datan. Vet ni vad? På fredag så ska jag sova över hos Pallavi!!! Ska bli sjukt kul! Längtaaaar :D♥ Vi har bestämt att vi ska kolla på "Alice i Underlandet". Fast jag har redan sett den, men det blir perfekt ändå!♥ Vi ska käka godis, vara uppe till klockan 4:a.. Aa, ni vet det vanliga ;) Sen på lördagen, så ska jag och mamma åka och shoppa! BÄSTA HELGEN! :P
Det var helt okej i skolan idag! Jag kunde inte skriva igår för mammas stationära dators internet funkar inte, och jag pallade inte sätta igång min bärbara, sååå.. Aja! Igår på engelskan så hade vi en liten "tävling" eller vad man ska kalla det. Vi skulle öva oss på och bli bättre på att leta efter ord. Alltså "Scanning". Dom tre första skulle få ett pris nästa dag (idag alltså). Jag vann! :D Jag vart typ jättestressad när jag ringade in sista ordet, för jag ville inte att någon skulle hinna före. :D Tyvärr så fick jag & tre killar till (två killar kom lika, och Mr Hewitson vart lite misstänksam, så den ena erkände att han hade tjyvkollat. Men dom kommer få dela priset som dom får istället!) inte priset idag, men Mr Hewitson sa att vi kommer få det imorrn! Ohh! Jag har en jätterolig privat hemlis! Jag vill inte säga eller skriva >:) Som min bästis just sade, så kanske ni blev helt toknyfikna. Därför skrev jag det! :D Går mina besökare över 50, så säger jag ;P
Nu ska vi chilla!:D PUSS♥


Kommentarer
Sandra

Jag var sjuk hela helgen men den var bra ändå :)

2010-09-29 @ 10:17:47
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?