Tävlat idag, är nu JÄTTETRÖTT! :)

    Datum: 2011-04-10 Klockan: 19:22:34
Som sagt, är jättetrött men nöjd ;P Jag sprang 2 km prick idag, och kom 7:a på 08.45 :) Tog massvis med fina bilder, men minnet tog slut så fick radera några.. -.- Försöker ladda över mappar från kameran till datorn, men datorn är så jäkla cp så den bara laggar fast, är så j*vla irriterad! >:( Maten blev i af precis klar, så jag ska käka nu. Bilder kommer inte idag, troligtvis. Har ingen ork.. :/ Men skriver imorrn, kram.


Kommentarer
carolinhe med H

sv: tack så mkt :)



har redan bloggsvar :p

2011-04-10 @ 19:53:42
URL: http://carolinhes.nu

emma m.h. wall

Nu är helgensblogg-tävlingen avslutad, kika in om det va du som vann :)

2011-04-11 @ 17:03:46
URL: http://emhw.blogg.se/

Elinore

Hej, jo min kompis har kollat din blogg, vilket är bra men det som inte är bra är att hon lagt upp en bild på dig på hennes blogg!!!!!!! om att hon är med i en tävling på din blogg ville bara att du skulle veta det jag har påpekat det på hennes blogg så du vet

adressen hennes blogg kezee.blogg.se

2011-04-11 @ 17:58:23
URL: http://loveharts.blogg.se/

Alexandra

Hej allt bra? Gjort något roligt idag?

2011-04-11 @ 22:39:15
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?