Årets bild & händelse 2011

    Datum: 2011-12-31 Klockan: 17:26:16

Utan tvekan årets bild! ♥

Årets händelse? Hm. Det måste nog vara när jag fick hem min kamera, Nikon D3100. Jag längtar tills jag har tillräckligt med pengar för att köpa nya objektiv och ta ännu mer fantastiska bilder! ♥

2011 var ett underbart år med mest skratt och nya vänner. Men 2012 har jag ändå några mål för mig själv:

Satsa på bloggen. Utveckla mina designskills och göra bloggen extremt snygg och proffsig.
Satsa stenhårt i Science och Matte, två ämnen som jag inte är så jättepeppad i.
Köpa ett nytt objektiv, ha min första photoshoot.
Skriva klart min bok och skicka till förlag. Jag drömmer om att gå förbi Akademibokhandelns skyltfönster och se den stå där. Längst fram.
Hitta på något extremt spännande med mina närmsta vänner på nyår (nästa nyår alltså).

Det var de största grejorna. Nu kör vi för tusan! 2012, here I come! ♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?