Världen håller andan

    Datum: 2011-12-27 Klockan: 15:39:03

© Photo: Rebecka (Jag) Equipment: Nikon D3100 + Nikkor 18-55 mm

Min tiger! ;) Är så fruktansvärt trött, fast har ingen aning om varför. Jag har sovit hur länge som helst varje dag nästan, förutom julafton. Alla planer sprack i alla fall för dagen, Alicia har gått och blivit sjuk så då orkade inte jag eller Malva... Jag måste hitta på något med NÅGON under jullovet annars blir jag less. Men tror att jag och Joel ska åka och shoppa imorrn, om vi ska det så kommer det ÄGA! Vi ger varandra tips och när vi inte bråkar snackar vi jättemycket. Nu ska jag i alla fall kolla på några avsnitt av "How I Met Your Mother" :) puss ♥

Kommentarer
Lici

SV: Jo, det har väl typ blivit bättre... fast det känns fortfarande som om dom inte pratar och bara försöker dölja det för mig.

2011-12-27 @ 16:15:04
URL: http://believewhoyouare.blogg.se/

Lici

SV: Och tack förresten, vi får ta och hitta på något när jag blivit frisk igen. Fast utan Malva då, hon åker ju till Indien snart, och jag tror inte jag hinner bli frisk innan dess :/ PUSSÅKRAM ♥

2011-12-27 @ 16:16:18
URL: http://believewhoyouare.blogg.se/

Augusta :)

Vilken fin bild!

2011-12-30 @ 10:38:23
URL: http://brunettvsblond.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?