Mummla

    Datum: 2011-06-23 Klockan: 14:30:44

© Foto: Rebecka (Jag) Kamera: Nikon Coolpix L110                                            - Älsklingsbilden från igår ;P ♥

Hey guys! :D Hur mår ni? Själv mår jag toppen! Igår så var jag, Joel och pappa iväg och kollade på Lag-SM. Det gick hyfsat bra för klubben faktiskt! :P Jag fotade ganska mycket när vi var där, så bilder kommer! Sen i förrgår så var jag med Malva! Vi åkte och badade i Nälstabadet, sjukt roligt! ♥ Vi höll på och testade varandras syn under vattnet ;P När vi skulle cykla hem så började det dugga lite, så vi skyndades oss. Och precis typ innan vi kom hem till mig, bara 300 mtr ifrån typ, så började det SPÖREGNA! Vi blev helt dyngblöta och garvade hela vägen in i lägenheten ^^ Hon fick låna en tjocktröja av mig, och sen så kollade vi på Top Model & Project Runway med en kopp te :) Annars har jag och brorsan bara suttit och spelat tv-spel ;) Hehe. Men det är vädrets fel! Har precis gått igenom alla bilder från gårdagen, så nu tänkte jag lägga upp dom! Skriver kanske mer sen, kram! ♥


Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™

Superkul att du är med och tävlar , [ Vinn presentkort på 2000,- / Acne eller H&M ]

Glöm inte att gilla inlägget på blogl♥vin om du inte har gjort det!

Glöm inte att gilla min sida på facebook om du inte har gjort det!



Om du vill öka din chans så är det bra att skriva ett inlägg om tävlingen ( om du vill )



Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-06-23 @ 15:32:27
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

2011-06-23 @ 17:25:46


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?