BÄSTA FREDAGSMYSET!

    Datum: 2011-03-26 Klockan: 16:32:10
Sitter just nu och kommenterar lite bloggar ;P Igår var världens bästa dag! (nästan) hihi. Synd att den gick så snabbt :( Aja! Först efter skolan så åkte jag hem till mig med Malva och Neda, för jag skulle hämta min väska :P Efter att vi hämtat den åkte vi hem till Lici. Vi lämnade våra grejer hos henne, för vi skulle gå och köpa snacks till kvällen! När vi gått typ 100 mtr så kommer Malva på att hon glömt sina nycklar, och vi skulle hem till henne och hämta en tidning, så hon sprang tillbaka ;P Jag bad henne hämta min kamera också, hehe ^^ Medan hon var borta så dansade jag och Neda till "In the club" ;D Malva hämtade tidningen hemma hos sig, sen gick vi och köpte godis, chips och läsk!! En gubbe stod och gjorde gratisvåfflor i entrén, det var ju ändå våffeldagen ;) Vi tog inga, haha ;P När vi kom hem till Lici efter att ha varit i affären så satt vi mest i hennes rum och väntade på Bincis! :) När hon kom så gjorde vi pizza, mmm!! Vi hade jättekul vid matbordet xD Vi typ låtsades be en bordsbön haha :D Efter maten tog vi våra väskor och den gigantiska godisskålen och gick ner i källaren. Nästan direkt när vi hade kommit ner satte vi på en film. Coraline fick det bli! :P Det var jättemysigt! Typ i slutet av filmen pausade vi, för Lici och Bincis ville se på Vampire Diaries .. ;) Efter Coraline satte vi på The Holiday! Världens bästa kärleksfilm att sätta på efter man sett något småskrämmande ;P Vi spelade också Tjejsnack och pratade. Jag behövde sorgligt nog gå vid typ kvart över 12, för jag skulle upp idag -.-
Imorse åkte jag tillbaka till Lici, för jag hade glömt mitt busskort och filmen The Holiday! :) Idag åkte jag, mamma och Joel in till stan. Joel skulle kolla på några "Fivetoes" skor. Och nu sitter jag här! Måste verkligen börja pyssla med mitt dreamroom, måste mäta och klistra lite ;) Bilder kommer i ett annat inlägg! KRAM ♥


Kommentarer
MiCKiS

Jag har bara tråkat hemma o tagit de lugnt, är lite förkyld "/ men ska på bio lite senare i alla fall :D vad har du gjort idag?

2011-03-26 @ 16:41:56
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lisa - Smilinggirls!ッ

Nu har vi utsett en vinnare i bloggsvarstävlingen.

Gå in och kolla om det blev du som vann!

http://smilinggirls.blogg.se/2011/march/vinnaren-av-bloggsvar.html#comment



Om det inte blev du kommer det en till tävling om en eller två helger!



/Smilinggirls

2011-03-26 @ 17:37:51
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

MiCKiS

Okej vad kul :) !

2011-03-26 @ 17:48:30
URL: http://wurtz.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?