Designtips: "Hur du tar bort bloggnamnet och bloggförklaringen"

    Datum: 2011-05-04 Klockan: 20:05:45

Om du skulle vilja ta bort bloggnamnet och bloggförklaringen som syns högst upp på sidan, bredvid/på headern, så kolla hit! :)



1. Först så måste du gå in på Design --> Kodmall. Sen bläddrar du ner tills du hittar koderna som heter:
    "<div id="wrapper">" och "<div id="header">". Emellan dom här två koderna så ligger det två andra koder,
    och dessa koder representerar då "Bloggnamnet" och "Bloggförklaringen".



2. För att få bort namnet och förklaringen så raderar du helt enkelt dessa två koder, så att det nu ser ut såhär:



3. Spara kodmallen! :)



4. Kom ihåg att göra exakt samma sak på alla kodmallar!





Kommentarer
Lisa

sv; okej :) jag mår kanon bra! dudå?<3

2011-05-04 @ 21:21:48
URL: http://raawhr.blogg.se/

linnea

sv: Hihi, jaaou. Alva heter hon :) hihi, men tack! märkte du att jag fick inspiration av dig eller, HAHA? ;)

2011-05-04 @ 22:12:17
URL: http://linneasgrej.blogg.se/

Alexandra

JOdå det är bara bra.. ska du göra något roligt i helgen?

2011-05-05 @ 07:42:27
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen :p Vi får se helt enkelt :) Ska du åka utomlands något i sommar då? :)

Pusspuss, Sannalitens.blogg.se

2011-05-05 @ 10:03:19
URL: http://sannalitens.blogg.se/

已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, tävlingen kommer att avslutas IMORGON!

[ VINN PRESENTKORT - H&M 500,- ]



Och imorgon så kommer det en ny tävling där man

kan vinna NYA & VALFRIA Converse skor, värde: 699,-



- Så missa inte, jag kommer att kommentera imorgon igen

när tävlingen och avslutas och när den nya tävligen kommer!



Ha en bra dag!

2011-05-05 @ 17:09:36
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?