Irresistible

    Datum: 2011-11-26 Klockan: 21:58:42
Hello! Nu sitter jag och gör... faktiskt ingenting :) Kom hem från Malvas mysiga hus runt sju, sen käkade jag lite middag och har efter det bara rensat skrivbordet! Behöver lite plats framöver för pluggandet. Jag planerade att skriva ut några bilder, men pappas skrivare hade typ tomt på rosa bläck, så de planerna skrotades :/ Lite tråkigt, hade velat förnya bilderna i mina ramar! Har mejlat till mamma och bett henne skriva ut bilderna på sitt jobb istället :) Imorgon har jag inga planer, fast tror jag ska ta och sms:a Pallavi ♥ Sen på måndag händer inget speciellt, på tisdag ska vi ha en presentation på extra engelskan och sen är det lugnt fram tills fredag då jag har matteprov :P Ska gå och sova snart... tror jag, igår somnade jag halv ett, så är grymt trött. Skriver mer imorgon i alla fall, puss å kram! ♥


© Photo: Rebecka (Jag) Equipment: Nikon D3100 + Nikkor 18-55 mm

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?