Aldrig kommer allt tillbaks

    Datum: 2011-10-23 Klockan: 19:58:44

© Photo: Rebecka (Jag) Equipment: Nikon D3100 + Nikkor 18-55 mm

Halloj! Antar att ni alla redan märkt det, men för er som inte har gjort det; Tryck på F5 så får ni er en överraskning ;) Har designat om bloggen, för, helt ärligt talat, så tröttnade jag på den gamla headern... Och bilderna ovanför menyn såg "amatöriga" ut, typ alla var helt utdragna och ja, dålig kvalité helt enkelt! Men i alla fall, nu har jag gjort om och är väldigt nöjd. Vill ändå inte lova nåt, för då kommer Joel bara att tjata om att jag byter hela tiden, hehe. Idag har jag inte gjort någonting, typ samma som varje söndag. Suttit vid datorn och tänkt. Tänkt, tänkt och tänkt. Sen tänkt lite till. Har mest gått runt och funderat hela dagen, något som jag har kommit på mig själv att göra varje helg typ ;) Men ni vet, man får extra tid och man bara stannar upp och greppar dagen. Går igenom "Nej usch, varför sa jag så för?" eller "Vad menade hon med det?". Kan vara roligt ibland! Man lär sig saker varje gång. Just nu äter jag en hallongrotta och lyssnar på älskade Veronica Maggio! Taggar inför skola imorgon, hoho. Men ska göra klart någon liten läxa som vi hade, puss ♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?