Girls just wanna have fun

    Datum: 2012-08-18 Klockan: 17:52:13
Förlåt Alicia för att du inte var med på fler, men det blev inga bra bilder på alla oss tre, men du var en sån toppenbra fotograf så du får all creds för bilderna!
 
Hej hej! Är helt slut, fast på ett skönt sätt. Var fullrulle hela igår och imorse så skönt att bara slappa lite här hemma nu. Tjejerna kom hem till mig vid två ungefär, packade nästan direkt ner all mat till picknicken och knatade ut för att lokalisera ett bra ställe. Hann precis komma fram till en stor äng, hittat en bra plats och börja packa upp allting innan första regndroppen föll. Vi försökte tänka bort regnet men det funkade inte så vi stoppade ner all maten igen och sprang hem. Slutade med att vi hade en oerhört mysig picknick på vardagsrumsgolvet! ;) Lite senare på kvällen cyklade vi till en sjö och badade. Tog lite bilder också som ni ser :) Köpte pizza till middag och kollade på Morden i Midsummer. Väldigt trevlig kväll! Vaknade vid halv tolv imorse och åt lite frukost sen var tjejerna tvugna att åka. Jag städade lite och cyklade sen upp till pappa. Perfekta dagar såhär innan skolan börjar! Idag ska jag bara chilla, tänkte ge mig ut och springa lite senare men inget speciellt. Hörs när vi hörs! Puss ♥

Kommentarer
agnes

svar; Gud vad roligt!! :D Har alltid velat ha en photochallange med någon. Jag är såhääär ledsen för att jag inte har svarat men jag har lagt av med agnesess.blogg.se och istället bytt till agnespagnes.devote.se (som jag fortfarande jobbar på), och ska blogga på ett bättre sätt nu eftersom jag bloggade så tråkigt förut. Iallafall, om Diana redan är med förstår jag ju det eftersom jag inte har svarat men annars vill jag jättegärna vara med, min nail är [email protected] :)

Svar: Vad härligt! :D Det gör inget, absolut ingen fara! Men Hanna har hämtat upp sig och ska förbättra sig, men vi utökar gärna truppen med en till! Så jag skickar ett mejl med all info :) Kram
Rebecka

2012-08-19 @ 20:49:46
URL: http://agnespagnes.devote.se

Malin Sirviö

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/august/veckans-blogg-1-2.html :D

2012-08-20 @ 14:40:43
URL: http://mallemusic.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?