Nyårsklänning

    Datum: 2012-12-28 Klockan: 20:47:22
Perfekt klänning fyndades idag på rean! 100:- på H&M. Tänkte matcha med detta snygga halsband och sedan ha detta som min nyårsaftonsoutfit! Ska ha en liten middag för mina närmsta tjejkompisar :) Idag var jag och Alicia i stan på jakt efter varsin nyårsklänning till ett okej pris. Svårare sagt än gjort. Jag vet inte om det var urplockat eller om alla klädkedjor slutat designa klänningar? Vi hittade nästan inga, varken på rean eller på klädhyllarna med vanligt pris. Gav tillslut upp när stan fylldes av människor och vi trängde oss in på Burger King. Sjukt mycket folk! Drog en sväng till vällingby själv för att se om jag hittade nåt på H&M där. Och det gjorde jag! Så denna snygga klänning fick följa med mig hem. Fynd! Ska titta vidare på "På spåret" nu och kolla instagram lite kanske... Hörs sen! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?