Glass i vårsolen!

    Datum: 2012-03-23 Klockan: 19:34:08

Hejsan svejsan! Har ni haft en bra fredag hittills? Jag har haft en skitbra eftermiddag! Först flöt skoldagen bara på med helt okej lektioner, men när vi hade slutat fick jag värsta spontanrycket och frågade Malva; Vill du gå och köpa glass? Vi båda sken upp och gick bort till affären för att leta efter Calippo Shots. Åt sånna hela tiden när jag var liten, men sen försvann dom. MEN NU ÄR DOM HÄR IGEN! :D Men vi hittade inga, så sprang runt lite innan vi hittade massvis inne på Pressbyrån :) Sen gick vi och satte oss på ett jättekonstigt ställe, typ någon liten bänk mellan ett övergångsställe och en rondell, men vi hade det supermysigt ändå! Pratade lite strunt och sen tog vi bussen hem tillsammans. Skiljdes åt vid busshållplatsen och sen har jag bara degat här hemma. Nu är snart middagen klar, vilket är tur, för jag är döhungrig. Ser skitmycket fram emot imorgon! På morgonen ska jag och mamma åka och hämta min sängram, sen på eftermiddagen kommer Malva hem till mig så fixar vi oss lite innan vi några timmar senare drar hem till Stina för en tjejmiddag! Ska bli jättespännande, längesen jag var på en middag med bara kompisar :) Nu ska jag sluta pladdra och gå och göra något annat istället. Ha en superfin fredagskväll! puss ♥


Åh saknar Grekland något enormt! ♥


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips är presenterat på bloggen och en ny omgång är startad! Tog du inte en av dagens platser får du givetvis gärna hoppa på den nya!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-1.html

2012-03-23 @ 21:37:21
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

alba-music is my language and dance is the way I walk

Svar: tack desamma :) allt bra? <3

2012-03-24 @ 07:48:29
URL: http://albaa.se/

alba-music is my language and dance is the way I walk

Svar: med mig är de bra :) händer idag då? <3

2012-03-24 @ 13:15:50
URL: http://albaa.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?