You're gonna be the one that saves me

    Datum: 2012-03-20 Klockan: 18:34:02


Åh hatar bildbrist. Men jag får bara hålla ut eller dra mig ut på en fotorunda snart! Skärpning!

Hejsan alla provfria-icke stressade bloggläsare! Själv är jag allt det som jag radade upp ;) Har prov imorgon och även fast jag VET att jag kan allt är jag sjukt nervös. Sjukt. Har några frågor som jag måste öva in, men annars sitter det som en SMÄCK! Har pluggat in alla 30 ord som vi har i franska läxa tills på torsdag också! Sitter och lyssnar lite på musik och gör allt förutom att plugga. Kanske borde ändra lite i planeringen... Hur som helst, har inget vettigt att skriva så vi hörs när vi hörs! puss ♥


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Vad kul att du var med i dagens bloggtips! Två bloggar är utsedda och presenterade på bloggen. I samma inlägg är även en ny omgång startad. Imorgon länkas ytterligare två bloggar framför 2000 läsare!



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-tva-bloggtips-ny-omgang.html#comment

2012-03-20 @ 21:53:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?