Långledigt

    Datum: 2012-05-16 Klockan: 22:15:10
Hejsan svejsan! Ni läsare har väl precis som jag långledigt? Eller jag har en dag längre, för jag är ledig på måndag också ;) Men onsdag, torsdag, fredag och sen helg! Så najs såhär i slutet av terminen, skönt att slippa ha en massa plugg och kaos. Idag har faktiskt varit ganska bra, skrattade jättemycket på science, kommer knappt ihåg vad vi jobbade med! ;) Kan ha varit för att bara några minuter innan så hade vi ett SO-prov, och jag har en tendens att bli lite flummig efter ett prov... Igår var det friluftsdag, var faktiskt jätteroligt (brukar tycka det, men ändå!) och vi hade en oerhörd tur med vädret! Det enda negativa var att när vi satt och åt lunch kände jag hur det började göra ont i nacken när jag vred huvudet åt vänster, och nu idag har det bara blivit värre. Får väl hoppas att det är som träningsvärk och går över inom några dagar! Blev ett väldigt dåligt skrivet & komposerat inlägg detta, är så trött så vet inte vad. Ska nu titta på Djungelns Drottning så får jag återkomma imorgon med bättre stavning och meningsuppbyggnader! puss ♥


Kommentarer
Linnea [Fotoblogg]

Allt bra??:)



KRAM

2012-05-17 @ 10:35:30
URL: http://linneaphoto.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?