När allting går emot ska jag hålla kvar

    Datum: 2012-05-11 Klockan: 20:19:05

Åh, så fruktansvärt grym låt. Passar precis in på mitt liv just nu också, en bonus. Alina Devecerski - Jag svär

Hej alla! Har varit lite bloggtorka, men har haft den sämsta veckan på jättelänge, känns inte som att något har gått bra och känner mig totalt värdelös. Typ. Vet att alla har sådana veckor någon gång, men det gör dom ju inte lättare att överleva! Ibland behöver man ju bara få vara deppig, man behöver inte vara positivt & überglad hela tiden. Har tittat på lite film och lyssnat på bra musik, allt som krävs för att överleva en pissvecka. Förutom att jag drog ut en tand och hade matteprov var det en massa tjafs och vidare, ville egentligen inte ta upp det på bloggen för tycker att det är fjantigt att skriva typ som; "aaahh, hände en massa jobbiga personliga saker, en massa folk som snackade skit.. Men tänker inte ta up det här på bloggen så jaja!" MEN skriv inte ens om det, NÄMN det inte ens på bloggen om ni inte tänker förklara? Hur som helst, ville bara att ni skulle veta varför jag inte har bloggat. Bara en massa trams & tjafs helt enkelt. Nu ska jag titta lite på AFV och typ sova, är så freakin' trött. Ha en superbra fredagkväll! puss

Kommentarer
Agnes

Åh jag vet, jobbiga veckor kommer ibland... Hoppas veckan som kommer blir bättre! <3

2012-05-12 @ 08:50:32
URL: http://agnesess.blogg.se/

Sofie

Unna dig något speciellt! Måla naglarna, lägg en ansiktsmask eller klipp dig! Vänd en dålig vecka bak och fram och en ledsen min upp och ner! Så upp med hakan och möt världen med ett leende vad som än står emot så klarar du det! <3

2012-05-12 @ 17:44:49
URL: http://tinytwinietwirl.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?