I love my best friend. So much.

    Datum: 2012-11-23 Klockan: 22:33:31
Älskar hur min bästa vän förändrar en riktig pissvecka till en underbar. Hon bara kom hem till mig, gav mig en kram och plötsligt kändes allt inte så hemskt längre. Älskar dig oerhört mycket bestisfestis! ♥
 
Som ni kanske förstår var Pallavi här idag, hehe. Hände inte nåt särskilt i skolan direkt, precis som alla andra dagar den här veckan. Har inte lyckats hitta prao någonstans, alla tjugo miljoner jag mejlat till har sagt nej/inte svarat. Någon som vet en tidning som tar emot prao? Jag hoppas att ni förstår varför jag inte skrivit med tanke på det senaste inlägget... Kände bara hur jag faktiskt inte orkade med mer än det som pågick i skolan just denna vecka. Men nu blir det nya tag! Händer en massa roliga saker i veckorna framöver; gymnasiemässa, julmarknad, sleep overs, prao, julavslutning, julafton, julkalendern börjar (!!), café-häng mm. ♥ Åh längtar verkligen! Får hålla tummen att nästa vecka medför tur och glädje (vadå klyscha..? ;)) Ha en superbäst fredagkväll! Puss

Kommentarer
Kompakt

Kolla in vår blogg och lägg den på minnet. Den första december drar vi igång med en riktigt bra julkalender. FINA TÄVLINGAR, tips och videos. Ha en toppen söndag! /kram kompakt

2012-11-25 @ 18:17:57
URL: http://kompakt.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?