Jag kan börja om

    Datum: 2013-04-28 Klockan: 20:29:00
Hej hej! Har haft en väldigt lugn och unmemorable helg, inte gjort någonting. Slängde skräp med mamma igår och träffade sen Pallavi och pratade lite. Var och firade min moster idag, men annars har jag bara sovit haha. Sover alltid jättelänge på helgerna, och sen helt plötsligt är det vardag igen :( Jaja, som ni förstår så har jag inte så mycket att skriva om. Den här veckan som kommer blir lite smått hektisk då jag har musikprov på torsdag och sen matteprov på fredag. Som tur är det ju valbooorg på tisdag och jag älskar valborg så det blir najs. Ska gå till en eld här i närheten med tjejerna, jättetrevligt. Blir fyrverkerier och stuff! På onsdagen är man ju ledig så då hade jag tänkt plugga lite. Ska bara slappa i soffan lite, duscha och sen gå och lägga mig, är helt slut. Även fast jag bara sover. Ugh, vill vara pigg nångång! Och frisk. Anyway, puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?