Svar från frågstunden #2

    Datum: 2013-04-20 Klockan: 11:04:00

Favoritartist?
Asså jag har aldrig riktigt haft någon favoritartist som jag fangirlat över sådär, haft olika ända sedan jag var liten. Men just nu älskar jag Coldplay (kommer alltid göra), OneRepublic, Imagine Dragons, Two Door Cinema Club mm. :)Cola/Fanta?
Beror på vilken fanta, men om det är fanta orange så säger jag nog Cola!

 

Hund/Katt?
Katt ofc!

 

Dator/Mobil?
Svårt nu när jag har en macbook... Jag kan inte välja haha.

 

Fest/Filmkväll? 
Det beror lite på hur festen är och vem filmkvällen är med... Men skulle det vara typ en krökarfest där huvudpoängen är att supa sig redlös skulle jag nog ta filmkväll, dock om festen är typ som dom i American Pie så väljer jag lätt fest! Att mysa framför en film med en pojkvän är ju heller inte så dumt, så om det vore läget skulle jag nog välja det framför en fest :)

 

Sporta/Läsa?
Gud vad svårt! Sport kanske... eller läsa.. Nejmen jag vet faktiskt inte. Älskar att springa, verkligen. Men läsa är så underbart också! Aja säger båda :)

 

Fota/Rita?
Fota! Älskade att rita som liten men har tappat gnistan för det lite nu, är inte så duktig haha ;)

Om du bara fick lyssna på en låt resten av ditt liv, vilken låt skulle det vara?

Omg vilken jobbig fråga haha, det går ju inte. Lyssnar sönder på en låt och sen tröttnar jag på den för all framtid haha. Meeeen, skulle nog säga If I Lose Myself - OneRepublic eller nån Coldplay låt!

 

Hur ser dina träningsrutiner ut? Och tänker du på vad du äter? T.ex. kollar hur mycket kalorier det är i saker osv :)
Just nu rehabar jag två gånger i veckan, och pga mitt knä går det inte att träna så mycket mer just nu. Men så fort det är bättre ska jag börja springa 2-3ggr i veckan! Brukar köra lite styrketräning hemma också :) Jag skulle nog inte säga att jag tänker så mycket på vad jag äter, nej. Vet knappt hur man räknar ihop BMI eller hur stort kaloriintag jag ska ha varje dag, så äter nog mest det jag känner för! Rör ju på mig så mycket ändå när jag inte är skadad, så jag förbränner allt nästan direkt. Jag är ganska petig med mina kompisar om jag ser/hör dom börja räkna kalorier eller ta typ en halv knäckebrödsmacka till lunch, just för att jag bryr mig om dom och inte vill att de ens ska få "chansen" att utveckla en ätstörning. Så nej, kollar inte hur mycket kalorier det är i saker!

 


Kommentarer
johanna

sv: hoppas de gick bra! :) jag hade de bra :)

2013-04-21 @ 21:30:45
URL: http://tuffys.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?