Heelg

    Datum: 2013-08-25 Klockan: 18:18:00
Heej! Har haft en riktigt grym helg! Har gjort en massa roliga saker och träffat roliga personer så det har verkligen varit jättenajs. Igår hade jag och min klass loppis på brommaplan, gick väl ganska bra tror jag. Jag hade det tidiga passet, så egentligen skulle jag bara stå 09:30 - 10:30 men eftersom ingen kom och bytte av så stod jag där i lite mer än tre timmar haha. Tappert I know ;) Nejmen det var jättetrevligt, inte så jättekallt och trevliga personer från klassen att umgås med medan man stod där. Runt ett ungefär åkte jag, Joel och mamma in till stan för att kolla på The Lone Ranger inne på Sergel. Den var faktiskt riktigt bra, Johnny Depp är ju bäst som vanligt haha, men även i helhet var filmen väldigt välgjord! Blev sedan frågad på kvällen om jag kunde göra en intervju med en bloggare vid namn Andrea Hedenstedt (hennes blogg HÄR) som hade loppis på östermalmstorg idag söndag, och visst kunde jag det! Så åkte dit vid tjugo över nio tillsammans med Alicia för att fota och intervjua lite. Gick jättebra och Andrea var hur trevlig som helst! Sjuukt mycket folk var det haha. Jag och Alicia tog sedan en glass och satte oss vid en kyrka precis intill torget och njöt av vad jag tror är den sista värmande solen haha. Känns verkligen att hösten är på väg tyvärr! Åkte hem och har sedan dess suttit och redigerat bilder och skrivit ihop ett reportage. Lovar att jag berättar allt om reportage & intervjuer och allt det imorgon eller på tisdag då jag vet säkert! Nu ska jag äta middag och sen göra en läxa som vi fick i matten, hörs senare! Puss
 
 
 
 

Kommentarer
Stina

Hur fick man info om loppisen?? :)

Svar: Via mejl tror jag! :)
Rebecka

2013-08-25 @ 19:45:18
URL: http://stinabjorklund.horseworld.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?