Singing our hearts out

    Datum: 2013-08-06 Klockan: 18:48:00
(De jättefina påsarna man fick från Brandy Melville. Solade hela sista dagen ute på Alicias landställe.)
Hej hej! Nu har jag tid att uppdatera med lite text här också, har rensat och städat osv i rummet hela dagen så har inte hunnit sitta ner vid datorn en längre tid. Sitter i alla fall just nu och lyssnar på musik & kollar lite bloggar. Imorgon kommer det inte hända något speciellt heller, ska till rehab för näst sista gången (!!!) men annars fixa lite till i rummet. Det börjar verkligen arta sig nu, ska till IKEA nästa vecka och efter det är det basically klart! Är huuur nöjd som helst, älskar det verkligen nu. Känns mer moget och typ neutralt, vilket jag tycker är jätteskönt då det lugnar mig lite om det är stressigt i skolan eller så. Var ju inne i stan med Pallavi i förrgår för att gå in på Brandy Melville för första gången. Vi har väntat i ett halvår typ på att dom ska öppna haha så vi var lite excited. Jag köpte ju den gråa tröjan och det guldiga armbandet som jag la upp bilder på här nedanför. Är jättenöjd med köpen och affären var som en dröm! Verkligen inte sista gången man går dit. Har inte så mycket mer att skriva om nu, hörs när vi hörs! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?