Glad alla hjärtans dag!

    Datum: 2013-02-14 Klockan: 20:31:00
Ugly, ugly, it ugs in the ugly. Bilden är ej den bästa men nu har jag bara dessa fina mobilbilder osv så det får duga! Idag är det då alla hjärtans dag för alla er som missat det. Själv är jag fullkomligt head over heels över mina två chokladaskar som jag fått (inga speciella guys, så lugna ner er, djupa andetag). Hade en riktigt sämst dag i skolan, och imorgon blir ännu värre för har franskaprov och matte E-prov. Och istället för att plugga till dessa har jag skypat med Alicia och typ... ätit choklad. Det var också ett stort misstag att gå in på tumblr just i dag för där är det ju spammat med gulliga relationsbilder och här sitter jag; "That's a nice tree. I like that tree". Jaja, nästa år kanske man har någon fin person att fira denna dag med! Glädjer mig ändå åt andras lycka och respekterar att denna dag finns, även om jag är singel. Typ 1% kanske jag respekterar den. ;) Men men! Ska låsa in mig på mitt rum, stänga av ljudet så alicia får chatta med en tom ruta (förlåt) och bara plugga franska i nån timme. Vi hörs imorrn! Puss

Kommentarer
Stina Björklund

Så sööt bild!;)

Svar: Äsch det säger du bara ;) Haha nejmen tack! Det blir ju chokladen man umgås med liksom. ;)
Rebecka

2013-02-14 @ 21:38:13
URL: http://stinabjorklund.blogg.se

Isabelle

Skönt att veta att jag inte är den enda som inte har pluggat på franska ;) Glad alla hjärtans dag <3

Svar: Haha känner samma sak nu! Åh trodde att du hade pluggat jättemycket och alla andra också så kommer jag dit helt oförberedd! Mår lite bättre nu haha, så tack ;) <3
Rebecka

2013-02-14 @ 21:41:05

Isabelle

Pluggat mycket? Skulle snarare säga motsatsen... ;)

Svar: Haha vilken tur! Eller asså, det var ju inte bra men för mig så är det det ;) haha!00
Rebecka

2013-02-14 @ 21:56:00

Alicia

*Boulder, not tree ;) http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4t1y6ekB11rsk6aao1_500.jpg

Svar: Hahaha vad söööt :D
Rebecka

2013-02-15 @ 15:49:38
URL: http://bubblebath.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?