Shopping

    Datum: 2013-01-10 Klockan: 21:31:00
Här är det jag fick med mig från min shoppingrunda med Pallavi idag. Behövde verkligen köpa ett par jeans då jag bara hade ett par och det räcker ju inte ens en vecka. Fick pengar i julklapp att köpa ett par jeans för, men sen var det rea och jeans till bra pris så då hade jag råd med två par! Kunde inte bestämma mig för om jag skulle köpa mörka jeans eller svarta, men som tur var slapp jag ju välja nu! Passade på att handla en bh som var på rea på Cubus och sen två ansiktsmaskar för 20kr på Åhléns. De mörka jeansen är från H&M och de svarta är från Cubus! Köpte ett fem pack trosor också men det är inte sådär jättenödvändigt att ha med på bild ;) Jag är just nu löjligt trött, duschade precis när jag kom hem och råkade få tvål i ögonen, och efter det har jag knappt orkat hålla mig vaken. Ska nog gå och lägga mig snart, kan ju inte direkt skada ;) Men vi hörs imorrn! Puss ♥

Kommentarer
Kajsa Johansson

kul med shopping :)

2013-01-10 @ 23:00:48
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Linda [fotoblogg]

Roligt med nya saker!

2013-01-11 @ 07:09:25
URL: http://lindassphoto.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?