Skåne #1

    Datum: 2013-07-31 Klockan: 21:05:18
Bodde typ 900 meter från en jättestor & fin strand, dock var det iskallt i vattnet första dagen men ändå - helt underbart! Var bara en raksträcka hela vägen från huset så att cykla tog max 5 min.
 
Badade & solade mest hela dagarna, dock blev det mest att man solade då det inte var det skönaste att doppa sig haha.
 
Jag och mamma cyklade ut till en pir som fanns i närheten för att kolla på solnedgången, och det var hur vackert som helst! Månen var gigantisk och det var en otrolig blandning av blått & rosa i himlen. Kommer nog fler bilder därifrån ;)
 
Var ju tvungen att försök mig på några hoppbilder! Tyvärr var det svårt att få till inställningarna då det började bli mörkt + att det blev mycket rörelse. Några blev helt okej i alla fall! Fast de flesta blev som den till höger haha!
 
Ååh saknar det så himlahimlahimla mycket. Var så lycklig där, allt var bara så lätt och somrigt. Fler bilder kommer!
 

Kommentarer
Isabelle

Omg, jag älskar din tröja! Såå fin :) <3

Svar: Ååh taack! Köpte den på JC för några veckor sen :) Kram!
Rebecka

2013-08-02 @ 14:42:21


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?