Skåne #2

    Datum: 2013-08-02 Klockan: 11:32:00
Gjorde amerikanska pannkakor en morgon, satt ute på altanen i solen nästan varje frukost vilket var hur najs som helst! Gott var det.
 
Drog till Falsterbo en av dagarna och vattnet där var sjuukt varmt, raka motsatsen till stranden hos oss! Det var ju liksom andra sidan "bukten" eller vad man ska kalla det, så det är varma strömmar där. Hade ett landställe där förut men sedan såldes det, gosh vad jag har saknat det! Stranden såg precis ut som jag kom ihåg den.
 
Sanden var nästan vit, vilket jag tycker är hur fint som helst :)
 
Man kunde inte riktigt plumsa i vattnet som vanligt, utan först blev det djupt, ungefär upp till midjan på mig, sen blev det jättegrunt så det knappt räckte upp till vaderna. Så har det alltid varit, det är liksom en liten strandbukt/kulle i mitten. Jag och Joel körde strandtennis där, jättenära till vattnet och man kunde fortfarande röra sig - perfekt! ;)
 
Solade en heeel massa under den veckan, är faktiskt bruuun nu finally! Brunare än förra året, jättenajs! Ska bättra på brännan lite hos Alicia också ;) Det var alla bilder som jag hade från skåne-resan! Eller har ju såklart en massa andra men dessa tyckte jag sammanfattade resan ganska bra. Tog inga foton inne i Malmö men ni kan ju föreställa er eller nåt hehe. Puss!

Kommentarer
olivia ♡ - mode, foto & vardag.

gud så fin blogg du har!

- lust med ett bloglovin'byte?

Svar: Åh tack detsamma! Visst, säg till när du följer mig så följer jag tillbaka! :) Kram
Rebecka

2013-08-02 @ 11:51:56
URL: http://olivias.webblogg.se

Dzenita

Åhh så härliga bilder :)

Svar: Taack!
Rebecka

2013-08-02 @ 21:15:21
URL: http://Dzeniii.blogg.se/

olivia ♡ - mode, foto & vardag.

följer dig som 34 nu, säg till när du följer mig!

Svar: Tack! Nu följer jag dig också! :)
Rebecka

2013-08-05 @ 16:09:21
URL: http://olivias.webblogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?